Friday, November 28, 2014

New semester!

Assalamualaikum, hi semua? Hmm memang lama sangat dah ni tak update blog gua ni, busy katanyaa. Hahaha, yupp agak busy jugalahh. Biasalahlife sekarang sebagai student kann. Hmmm, macam macam aku tempuh selama aku belajar ni. Perangai budak kelas aku macam macam ragam. Hahaha, tu dah biasalah tu.

Okay, sekarang aku nak cerita pasal semester sekarang ni. Agak menyedihkan sebab aku kena carry satu paper iaitu FOOD CHEMISTRY! Damnnn. Hmmm, almost kata subjek tu susah. Bagi aku, subjek tu tak susah cuma mungkin cara lecturer mengajar kott. Entahlahh, hmmm. First aku tengok result memang aku tengok subjek tu dulu. Dah agak dahh mesti gagal punyaaa. Memang menagis aku kat fendi bila dapat tahu. Sedih bakhanggg!

Tapi takpelahh, biasalah adat orang belajar kann. Kenalah terima dengan hati yang terbukaa. Insha Allah aku kena usaha lebih lepas ni. Doakan aku ye!

Okaylahh byee :)